اهو جه يا ولاد

Wednesday, March 19, 2008

هل من مشمر الى الجنه؟؟؟


السلام عليكم
اولا افرحكم وبعدين نكتب الجديد
تم الموافقه عندنا فى الكليه على اقامة مؤتمر لحملة حمايه
والله اكبر ولله الحمد
ان شاء الله هصوره واسجله فيديو واعرضه هنا
----------
ثانيا البوست ده علشان نقسم الادوار ان شاء الله
اسماء المشاركين معنا
امام الجيل
الباحث عن الحقيقة
لفاتح الجعفري
أملي أن يرضى الله عني
فرنسا هانم
عمر
بن الأزهر
أحمد سعيد بسيوني
آفاق الحرية
اجري على الله
بوزياد الفاتح
ikhwangeeee
مروة الزارع
عمر المصرى
الجمعاوي الاصيل
النجم القادم

-----------------
انا عرضت الطرق اللى نقدر نساعد بها تمام؟؟
تمام
طيب الاسماء الموجوده

اغلبهم قال انه هيشارك ولم يختر طريقه للمشاركه
================
بالله يا جماعه نهتم بالامر
اول
البالتوك
عاوزه عدد من الاخوه يتولى هذا الامر يعنى التعليقات تكون باختيار الدور
------
الشات
ايضا عاوزه عدد يتولى الامر وياريت اخوه لان الاخوات اعتقد انه مينفعش يدخلوا تشات
-=========
الفيس بوك
اخوه او اخواااااات منتظره الاسماء وانا هشارك على الفيس بوك ان شاء الله
--==============


طلبة الجامعات
انا عملت ايه؟؟ انا ذهبت الى احد اعضاء الاتحاد وعرضت عليها الفكره وقلت لها عاوزين اذن بعمل مؤتمر وقلت لها اسماء الدكاتره اللىهيتكلموا فى المؤتمر(دكتور ففى جامعة الازهر واخر بشرى)ليتحدثوا عن مخاطر الادمان وبناء على ذلك نزلت واخدنت الاذن الامر سهل جدا بس هاتوه بقى من ناحية الاتحاد مين عنده الشجاعه انه يعمل كده؟؟؟ منتظره الاسماء
============
لم يعد هناك وقت
فبالله عليكم اسرعوا
فى انتظار ردود حضراتكم
----
اما عن الرساله
هسابعثها قريبا جدا
----------------------

تحديث
بالامس ذهبت الى جمعيه صناع الحياه
وسعدت جدا لما وجدت
وجدت تنظيم غير عادى
استطاعوا بفضل الله ان يحصلوا على تصريح لنشر الحمله فى المدارس وشغالين بالفعل
وحصلوا ايضا على تصريح بنشرها فى الجامعات
مما سيسهل علينا فكرة المؤتمر
بل لن يتوقف الامر على المؤتمر سيظل لتعريف بالحمله لمدة اسبوع كامل
وفى ختام الاسبوع ستقام حفله فى المجمع وسيحضرها احد الدعاه او الفنانين او لاعبى الكره
بجد سعددت جدا ولذلك
اولا
ندااااااااااااااااء الى الطنطاويين
الراغبين فى المشاركه فى الحمله
التوجهه الى مقر الجمعيه يوم الاحد الساعه السادسه مساء
العنوان
5 شارع شهاب بجوار طنطا سكان
على الناصيه بتاع الجمعيه فى مغسله اسمها دراى كلين
والناحيه الاخرى فى معرض سيارات مكتوب عليه جما العبد
ادخلوا بقى الشارع ده اللى بين المغسله والمعرض
ثانيا
نصيحه لكل اخوانى واخواتى
ان يتوجهوا الى الجمعيه عندهم ويشاركوا فيها
بجد هتحسوا بارتياح
انا كنت متضايقه جدا
وخاسه ان انا اللى شايله الحمله فى كليتنا لوحدى
بس سبحان الله
بعد لما ذهبت الى الجمعيه اكيد ارتحت
لان فى كتير هيشتغلوا
ومعاهم تصاريح كمان

هل من مشمر الى الجنه؟؟!!!؟
تذكروا
من احياها فكانما احيا الناس جميعا

60 comments:

Shakadal said...
This comment has been removed by a blog administrator.
عصفور المدينة said...

جزاك الله خيرا والأفكار فاعلة جدا وإيجابية ربنا يبارك في جهدكم وأعتقد سيحتاج المؤتمر إلى دعاية حتى يستقطب الفئة المستهدفة
:)

ikhwangeeee said...

السلام عليكم ....

ازيكو ؟؟ عاملين يه ؟

والله منورة المدونة يا صانعة الحياة ... متخفيش ادخلى المدونة برده زى مدونتك عادى يعنى



المهم ....

انا دورى فى الجامعات مش هينفع ... أصلى مش بروح الجامعة :)

وانا كماااان مش بحب أدخل شات ياهوو

بس انا ليا فى البال توك
يا ريت اكون انا فى البال توك


وشكرااا ليكم


وبجد انا سعيد جدددااا والله والى اسعدنى أكتر فقرة عمرو أديب فى الحملة إنبارح

ساعة لما أستاذ عمرو خالد جاء وقالوا الى هما لصقوا أكتر من أتنين مليون ملصق وألف وسبعمائة مدمن جابوا إستمارات

والفديو عجبنى جدااااااااااااااا جداااااا



وبجد شكراااااا ليكم وتشكروا

صحيح عاوز أسألك سؤالطالما انتى فى جمعية صناع الحياة .... هيا ليها مركز فى البحيرة ؟؟؟ فى منطقة اسمها كفر الدوار ؟؟؟

mohammed alsha3r said...

ربنا يجزيكى خير ياأختى

الحمد لله مش انا اللى شغال على الحمله فى المدونات بس


انا الاستاذ عمرو خالد لما طلعت قلت له انا من صناع الحياه

وبلوجر كمان

وعندى مدونه ولى اصدقاء لهم مدونات كتير


قال انت لازم تتكلم وقول هتعملوا ايه

وانا لما دخلت مدونتك وشفت الشغل دا فرحت جدا


كدا المدونين رفعوا راسنا فى الحمله

وشرفونا بالزيارة

صانعة الحرية said...

استاذى الفاضل وابى بعد ابى
عصفور المدينه
جزانا واياكم يا فندم
ان شاء الله هنعمل دعايه طيبه
بس احنا لسه بنظبط البرنامج بالتنسيق مع احد دكاترة الجامعه واحد الاطباء
وهنزل الجمعيه ان شاء الله علشان عاوزين نعمل داتاشو
بحيث يبقى مؤتمر محترم
نسالكم الدعاء
وسعداء بمرور حضرتك يا فندم

صانعة الحرية said...

ikhwangeeee
منور يا مصطفى
مش انا اللى منوره
وخلاص يا باشا تم ت اضافتك فى الباتوك
بس لازم تراجع الحمله كويس علشان لما حد يسال تعرف ترد تمم يا باشا
----------
انا للاسف مش بشوف تليفزيون خالص فمش متابعه اخبارالحمله غير على النت
بس مرو اديب احيانا بيبقى جدع
--------------
اما عن الجمعيه فهسالك النهارده لو فى فرع عندكم وهجيبلك العنوان كمان

صانعة الحرية said...

اخى الفاضل محمد الشاعر
جزاك الله خيرا يا فندم
وانا اسعد والله ان لاقيت الكل شغال فى الحمله
لسه قراه بوست عند اخونا امام الجيل عن الحمله
وعند حضرتك شفت كذا بوست جعلهم الله فى ميزان حسناتك

ikhwangeeee said...

هوا دا التعااااااون الجد ...

وانا اعرف اهداف الحملة كويس وهراجهعا تانى وتالت ورابع


ويا ريت والله تجيبى المقر

انا فاكر الى انا شوفت يافطة متعلقة بس مأخذت بالى من العنوان


وشكرااااااااااا ليكى

تشكرى .... لا بجد هيا منورة بنور اللمبة

مش بنورى ولا بنورك

فرنسا هانم said...

انا ابتديت من عندى هنا فى السويس
اتكلمت مع زملائى فى الشغل وفى الصالون عن الحمله واهدافها
حتى انى بدءت اشعر انى احصد مازرعت
اذ وجدت الكثيرون ممن قد تحدثت معهم
اصبحوا يتسابقون فى نقل الفكره

عبد الرحمن مدني said...

كل سنه وانو طيبين
وانتو بصحه وسلامه
ايه رأيكو نزور مدونه اخوان ستايل
يوم السبت كلنا
فيها مواضيع ونيولك فظيه هيبدأ من يوم السبت يلا بيناااااااااا

أملي أن يرضى الله عني said...

ربنا يبارك فيكي وينور طريقك
ويجعله في الميزان إن شاء الله
اللهم احشرنا في زمرة نبيك يا رب العالمين
ما شاء الله عليكي وعلى كل المشاركين في الحملة
أسأل الله أن تكون حملة موفقه بإذنه تعالى ويجلب بها الخير لهذا البلد
اللهم آمين

صانعة الحرية said...

ikhwangeeee
تعليقين فى بوست واحد
منور يا درش
وكويس انك هتراجع اهداف الحمله
وانا والله كنت مستعجله ونسيت حاجات كتير فى الجمعيه
فاستحملنى ليوم الاحد او الاثنين وهرد عليك

صانعة الحرية said...

فرنسا
الله يرضى عنك ويبارك فيك
معلش مقصره معاكى والله
بس والله مشغوله ادعى لى
وما شاء الله عليكى
ايوه كده ورينا الهمه يا قمر
وربنا يعزك ويجعله فى ميزان حسناتك

صانعة الحرية said...

اخى عبد الرحمن مدنى
حااااااااااااضر
علم وينفذ ان شاء الله

صانعة الحرية said...

استاذى الفاضل
املى ان يرضى الله عنى
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمين يارب
جزكم الله خيرا على هذا الدعاء الطيب وعلى هذ التشجيع

ikhwangeeee said...

السلام عليكم ....


هنصر يا ستى هنعمل إيه يعنى ..؟؟



ويا ريت تشوفى البوست الجديد ..

جميل أوى .. هتضحكى عليه لما تموتى علشان فيه حبة من أيام طفولتى

وفيه فديوهات فساد المحليات

http://ikhwangeeee.blogspot.com

ابوزياد الفاتح said...

بصى يا ستى
انا بالفعل عرضت الفكره على الاتحاد فى الكليه

وفعلا جابوا بوسترات
وحاليا بياخدوا موافقه من العميد
وهنبدء الاسبوع القادم باذن الله تعالى

وبالنسبه لى انا

انا هاشتغل فى الشات
وهانشر الموضوع على قد ما اقدر

وفى المنتديات
وشكرا لمجهوداتك
ولو فى اى خدمه اقدر اقدمها او اى طريقه تكون سهله كده
اقدر اعملها
قولى وانا جاهز
ربنا يكرمك يارب

Aboelesaad said...

مشكورة علي ردك
ويريت تزوري منتدايا
www.aboelesaad.yoo7.com

الفاتح الجعفري said...

الله المستعان
ان ان شاء الله اخد الشات بأذن الله
اما بقي عن شغل المنطقه هااحاول اتكلم مع الشباب اللي عندنا اقصد طبعا اللي بيتعاطوا لانهم موجودين عندنا كتير وفي المناطق اللي حوالينا وممكن كمان نشوف التجار ونكلمهم اصلهم متواجدين برضه يعني زيتنا في دقيقنا
بس ربنا يستر ومنخدش انا او اخوكي اليعقوبي بشله قي وشنا
الله الميسر للامر
وجزاكم الله خير اللهم تقبل

أنا إنسان said...

احنا خلصنا قهاوي كفر الزيات
وخلصنا السيبرات
وفاضل الدودوهات
ومحتاجين الف ملصق علشان نلزقهم
ومش عارفين نجيبهم منين
؟!!!!!

أنا إنسان said...

أما اتحاد الكليه
فعندنا شويه كلاب
انا بتقزز ان انا اكلمهم في حاجه
منهم لله

أنا إنسان said...

اسف على اللف اللي فات عن بتوع الاتحاد
لكن انا ملقيتش تعبير تاني
ّ!!!!!!!!!!!!!

3ala asm masr said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Gardagami said...
This comment has been removed by a blog administrator.
صانعة الحرية said...

اخوانى حتى ىالنخاع
الله يكرمك يا مصطفى
وعموما جبت لك نمرة تليفون الجمعيه يا باشا
ممكن تكلمهم وتوصلهم اى خدعه
وحاضر هنقراوا الموضوع ونفطس على روحنا من الضحك

صانعة الحرية said...

اخى الفاضل
ابو زياد
ربنا يبارك فيك
والله فرحتنى بايجابيتك دى
وربنا يجعلها فى ميزان حسناتك يارب
وان شاء الله انتظر المطلوب فى البوست القادم

صانعة الحرية said...

Aboelesaad
جزاك الله خيرا
وان شا ءالله نزور المنتدى

صانعة الحرية said...

اخى الفاضل الفاتح الجعفرى
ايه ده
بجد بتشوفهم وعارفهم هما والتجلر كمان
ربنا يعينك يارب
وان شاء الله تكون سبب فى احيائهم

صانعة الحرية said...

اخى انا انسان
كفر الزيات يعنى تبع الجمعيه عندنا
طيب هقول لحضرتك حاجه
لاسف احنا مش فاضل عندنا عدد كافى
بس انا نازله بكره اسال مطبعه علشان نطبع كميه
لو لاقيت الاسعار طيبه ابقى اعمل حساب حضرتك فى شويه
تمام
دا اولا
--------
ثانيا الاتحاد ايوه مش كويس
بس هتلاقى فيه حد كويس
حتى لو مفيش
احنا بالفعل نزلنا وبدانا شغل عندكم من يوم السبت
مش حضرتك فى مجمع طبى؟
نزلنا وبدنا فى لصق البوسترز والتعريف بالحمله
ياريت تشارك معاهم
اسال على مقر جمعيه صناع عندكم فى الكليه وروح قولهم عاوز اشارك معاكم
وربنا ييسر هحاول والله اوفر الابوسترز لحضرتك

صانعة الحرية said...

انا انسان
على فكره احنا معانا تصريح من ادارة الجامعه
يعنى مش بنعمل حاجه غلط
ياريت تشارك مع اخوانك هناك لانهم محتاجين حد عنده حماسه وشجاعه انه يقول callsبين المحاضرات عن الحمله

آفاق الحرية said...

السلام عليكم
اولا جزاكي الله خيرا
ثانيا
احنا لم نقصروالله ولكننا ماضون في الحملة في جامعاتنا واحياءنا
وجزاكي الله خيرا علي اهتمامك وايجابيتك

Hosam Yahia حسام يحى said...

جزاكم الله خيرا على هذه الحمله

ربنا يوفقكوا ان شاء الله


تحياتى

أحمد سعيد بسيوني said...

بسم الله
جزاكم الله خيرا وجعله في ميزان حسناتكم
ان شاء الله تفعل الحملة على جميع المستويات
ياريت لو في اي اخبار جديدة عن فعاليات وخاصة لو في المجمع لا تحرمينا من معرفتها
تحياتي

أنا إنسان said...

الاستاذه الفاضله
المطبعه دي هاتطبعهم بفلوس
مش كده
لو المطبعه وافقت تطبعه الوان وملصقات
يعني يبقى ظهرها بيتلصق
أنا هادفع التكلفه بتاعتهم
ولو مش ملصقات
ما تعمليش حسابي
الفكره ان احنا علشان سواق الدودو يرضى ان احنا نلصقهم عنده
لازم الكلام ده ما يشوهش منظر الدودو
ويبقى بسرعه
يعني باختصار
الحل الوحيد
ان ظهر المنشور يبقى ملصق
أنا ايميلي
ahmedelghaity@yahoo.com
لو فيه جديد
ردي عليا فيه
...............

أما عن الكليه
فالجوهري انا مبعرفش اتعامل معاه
لانه عصفور قذر
وكل بتوع الاتحاد عندنا كده
أما لو على المشاركه
أنا موافق
وعلى استعداد لتنفيذ اي شئ ترونه صالح
أعرف ناس ممكن تتكلم بين المحاضرات
واعرف ناس ممكن تتكلم في الكورسات كمان
وانا كنت ناوي ان انا اتكلم في البابللك
بس يوم الاربعاء ان شاء الله
أو ممكن اعرض داتا شو
ياما هاعمله انا واصممه
يااما لو من الموقع على طول
وعلى فكره
فيه اخوات عندنا جزاهم الله خيرا
علقوا بعض البوسترت
لكن للاسف
مافيش صبيان خالص اعرف انهم في الحمله دي من عندنا
وماعرافش حد غير واحد في 3 هندسه
معايا من كفر الزيات
وانا جيت الجمعيه قبل كده
وملاقيتش فيها حد
ياريت لو حد حب انه ينسق معايا
يبعتلى على الميل
وانا ان شاء الله في الخدمه
تحياتي
وجزاك الله خيرا

أنا إنسان said...

ملحوظه
ياريت لو فيه قائمه بعناوين اماكن التعاطي
او باماكن الورش بطنطا
ياريت تبعتيهالي
لاني اعتقد ان دول همه التارجت بتوع الحمله
والتوزيع عندهم سيكون اكثر فاعليه
لان مافيش مدمنين في الكليات غير نادر
وصعب تلاقي منهم عندنا
علشان كده فكرة الدودوهات فكره جامده
وهيه فكره صاحبي اللي في هندسه
و 90% منهم مدمنين حقيقي
إلا من رحم ربك

mo'men mohamed said...

الحملة دى رائعة على فكرة بس انا للأسف صعب انى اشتغل فيها الآن
جزاكم الله كل خير
السلام عليكم

صانعة الحرية said...

وعليكم السلام
اخى افاق الحريه
جزانا واياكم يا فندم
وايوه كدا الله يرضى عنكم مش عاوزين نقصر

صانعة الحرية said...

اخى الفاضل
حسام يحيي
جزانا واياكم ونورت المدونه يا فندم

صانعة الحرية said...

اخى احمد سعيد
السلام عليكم
الله يكرمك يا فندم
وبالفعل فى شغل فى طبى من اول الاسبوع
هو مفيش حد بيقول calls

فى وسط الحاضرات
عندكم ولا ايه؟؟؟
عموما يمكنكم الاشتراك طبعا فى الحمله
اذهب الى مقر صناع لديكم فى المجمع واطلب منهم الاشتراك
ولو حضرتك عاوز تشارك فى الحمله ككل يعنى مش كليه بس
يااااااااااريت لاننا محتاجين عدد من الاخوه والله
هيبدأوا يوزعوا ويلصقوا فى الكافيهات
ومحتاجين ناس معاهم
ممكن حضرتك تشرفنا يوم الخميس الساعه 5 مساءا فى مقر الجمعيه وتتعرف على الاخوه
وتعيش بقى معاهم فىالحمله

صانعة الحرية said...

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اخى الفاضل انا انسان
اولا احيك على حماستك دى
ربنا يرضى عنك يارب
وابشر

بالنسبه للبوسترز وفكره الدودو انا عرضتها فى الجمعيه وقلت لهم ان حضرتك عاوز عدد من البوسترز وقالوا ان كمان يومين جاى لهم عدد ان شاء الله

وكمان فى اخوه هينزلوا يلصقوا فى الكافيهات والورش
ياريت تيجى الجمعيه علشان العمل مع الجماعه بيبقى اكثر تنظيما من العمل منفردا
ممكمن تشرفنا يوم الخميس الساعه 5 ان شاء الله بمقر الجمعيه
وان شاء الله تلاقى اناس صالحون تشتغلوا مع بعض وتنزلوا تلصقوا وتعيشوا يفى
وربنا يجعله فى ميزان حسنات حضرتك
----------
وحكاية الاخوات اللى بتلصق دا فعلا شىء محزن
علقت على النقطه دى بالامس
كان عندنا ترينينج عن الكولز اللى بين المحاضرات
وللاسف كنا كلنا اخوات
ومكانش فقى اخوه خالص
غير واحد
فربنا يهدى شباب المسلمين
يمكن لما يلاقوا البنات بتشتغل يستيحوا ويجوا يساعدوا
---------------------
فكرة الكولز
ى رائعه والكورسات كمان
حاول يا دكتور تنشر الحمله فى اى مكان
وربنا يعين حضرتك يارب

صانعة الحرية said...

اخى الفاضل
مؤمن
جزاكم الله خيرا يا فندم
وطيب لا تنسانا من الدعاء
فاكيد الدعا هيساعدنا كتييييييييير

عمر said...

أنا شفت انهارده الشغل اللي في المجمع ، بصراحة ربنا يبارك في كل الناس اللي شغالة أخوة وأخوات ، ويزيدهم حماس وإخلاص

وبصراحة من الحاجات المشجعة إن واحد من الأخوة اللي في الحملة قابلتوه انهارده وعرفت انه كان مدمن وتعافى من أربع شهور وإنه في يوم واحد في الحملة في المجمع قابل 12 واحد مدمن ، فربنا يكرمكم ويعينكم ويجعله في ميزان حسناتكم

...............................
أخيرا يا ريت لو كان فيه أنشطة ثابتة سواء في البلاد أو في الكلية ياريت لو تفيدونا بيها وكيفية التعاون معها

تحياتي

صانعة الحرية said...

اخى الفاضل
عمر
الله يكرمك
كدا طمنطنا ان الشغل واضح فى المجمع
طبعا ان شاء الله فى شغل
فى البلاد
فى شغل كافيهات ووورش ونوادى لو تحب تشارك
وفى شغل كليات
بس لازم تيجى الجمعيه علشان تنسق مع الاخوه هناك
ممكن تشرفنا النهارده الساعه 5
يعنى من خمسه لتسعه كده اعتقد هتون الجمعيه مفتوحه لان فى اجتماع النهارده الساعه 5

أنا إنسان said...

أنا اسف جدا
والله لسه قاري الميل النهارده
السبت الصبح
وطبعا ماجيتش يوم الخميس
ياريت حضرتك تقوليلي وافقوا ولا لا
أو عملتوا ايه
ولو فيه جدول باجتماعات الحمعيه ياريت تبعتيهولي
ومرة تانيه
اسف اني ماجيتش
والله لسه شايفه النهارده
وبالصدفه كمان

Mo3Az said...

ربنا يجعله فى ميزان الحسنات
ربنا يتقبل

Anonymous said...

معكم ان شاء الله وفى انتظار التكليف
محمود السيد
مدونة فين الوطن

إخوانى حتى النخاع said...

السلام عليكم


تعالى يا صانعة الحياة ...شوفينا وإحنا بنصنع الحياة

انا مستنيكى فى المدونة
سلام

صانعة الحرية said...

السلام عليكم
اخى الفاضل انا انسان
معذرة على تاخير الرد مش متابعه المدونه الفتره دى
حضرتك ممكن ان شاء الله تيجى لنا كلية الاداب
احنا شغالين هناك الان
هتلاقى المقر بتاعنا امام باب دخول الطلبه
هما بيبيعوا البوسترز
فممكن تشترى منهم
او لو عاوز تشارك معاهم
قولهم
قول لاى اخ من الاخوه الموجوده
الاخ عصام
الاخ عمر
اى واحد منهم
وهما هيفهموا حضرتك المطلوب ايه
وجزاكم الله خيرا على الاهتمام

صانعة الحرية said...

اخى الفاضل معاذ
امين يارب
وجزاكم الله خيرا

صانعة الحرية said...

اخى الفاضل
محمود السيد
ربنا يكرمك يا فندم
هو مش تكليف ان شاء الله
حضرتك شوف تقدر تعمل ايه واعمله
تقدر تدخل تشاتنج وتكلم الناس
او على الباتوك
او فى منتديات
او على الفيس بوك لنا مجموعه هناك ممكن تشتغل معانا فيها
اللى تقدر عليه
بس بسرعه لم يعد الا اسبوعين فى الحمله

صانعة الحرية said...

ازيك يا صاصه
حاضر يا نجم هدخل اشوف انتى بتصنع الحياه ازاى حالا

احمد الجيزاوى said...

انا عوز اسعدك بس مش عرف
كنت فترة بعيد عن النت منشغل فى امور شخصيه والان رجعت لا اعرف كيف اساعدك ولكن انا الان احضر درسات فى جامعه القاهرة ولى زمايل كثر طلاب فى جامعه القاهرة وايضا ممكن اسعدك فى التصريح لموتمر لو هتعمله فى جامعه القاهرة
ولكن ارجه فقط اعلامى كيف اساعدك
واخيرا
تحياتى
لكم احمد الجيزاوى

إخوانى حتى النخاع said...

السلام عليكم


فين البوساتات الجديدة ؟؟


ليه مفيش جديد ؟؟!!!

Hosam Yahia حسام يحى said...

ربنا يوفق حضرتك

والفيديو بتاع انتهاكات الامن بشع

حسبى الله ونعم الوكيل

صانعة الحرية said...

اخى الفاضل
احمد الجيزاوى
اولا
مباااااااااااااااارك يا فندم
وبارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما فى خير
وربنا يتم الامر على خيرا يااااااارب
--------
ثانيا انا صناع حياة الغربيه
فهسألهم لو محتاجين مساعده غى جامعة القاهره هبعث لحضرتك
وجزاك الله خيرا على الايجابيه

صانعة الحرية said...

صاصا
حاضر انتظر الجديد
بس بجمع الصور والفيديوهات

صانعة الحرية said...

استاذ حسام
الله يكرمك
وسعيده بزيارتك
وحسبنا الله ونعم الوكيل فى الذين لا يخافون ربهم

خبيب said...

ما شاء الله تعالى

تقبل الله

ونفع بكم

صانعة الحرية said...

اخى الفاضل
خبيب
ربنا يكرمك يارب
ونسألكم الدعاء

Fenrisar said...

SECURITY CENTER: See Please Here